سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشیدن صورت با لیفت نخ

دو نوع اصلی نخ وجود دارد.

در لیفت با نخ ، نخ‌های کوچک به اندازه چند سانتی‌متر هستند که در هر نقطه‌ای از بدن قرار می‌گیرند (حتی در پوست اطراف دستگاه تناسلی زنان که یک درمان محبوب است)، تا کلاژن‌ها را تحریک و پوست را سفت کنند.

نوع دیگری وجود دارد که به آن «کُگ» (دندانه‌دار) می‌گویند، طول آن تقریباً 6 تا 12 سانتی‌متر است و روی آن قلاب‌های کوچکی وجود دارد که به پوست چنگ می‌زنند و آن را می‌کشند.

با تقبل هزینه لیفت صورت با نخ کُگ‌ها همراه با یک کانولا یا ماسوره‌ی دارای لبه‌ی ضخیم (تکنیکی که ما سال‌هاست برای پُرکننده‌های پوستی انجام می‌دهیم) روی پوست قرار می‌گیرند.

این کار ابتدا با ایجاد یک سوراخ کوچک و با یک سوزن عادی انجام می‌شود.

صورت صورت گرد و ضعیف – 

کشیدن صورت با نخ با روشی غیرجراحی گونه‌ها و فک (متوسط تا شدید) چین‌های اطراف لب و بینی (متوسط تا شدید) خطوط ماریونت (متوسط تا شدید) کشیدن ابرو و پیشانی برای افتادگی ابرو (هر درجه از افتادگی) افزایش کلاژن (زیر چشم، گونه‌ها، چین‌های اطراف لب و بینی، شیارهای روی پوست) بهبود بافت پوست ( درمان چین و چروک صورت ، رنگ‌دانه‌های پوستی، خلل و فرج و سُستی پوست) این روش می‌تواند در بدن نیز استفاده شود

لیفت گردن و شیارهای شکافته‌ی پوست شکل‌دهنده و سفت کننده‌ی سینه‌ها خطوط و علائم کشیدگی ذخیره‌های چربی (بازوها، شکم، باسن) دست‌ها روش لیفت و کشیدن صورت با نخ در ابتدا پزشک برای شما یک جلسه مشاوره بهترین روش لیفت صورت ، تعیین می‌کند که در آن جلسه از شما عکس‌هایی گرفته می‌شود تا مشخص شود که آیا پوست شما مناسب لیفت صورت با نخ است یا خیر.

ناحیه موردنظر پوست با استفاده از یک کرم موضعی یا تزریق بیهوشی بی‌حس می‌شود و درمان لیفت صورت بین 30 تا 60 دقیقه طول می‌کشد؛

نخ‌ها بسته به نیاز پوست فرد با استفاده از یک کانولا یا میکرو سوزن قرار داده می‌شوند. در فرآیند لیفت صورت با نخ به ایجاد هیچ شکاف و یا برشی نیاز نیست و هرگونه خطر ایجاد زخم به حداقل می‌رسد.

وقتی نخ‌ها قرار داده شدند، یک اثر فوری لیفتینگ با نخ گردن قابل‌مشاهده است. اما برای دیدن اثر کامل کشیدن صورت با نخ، حدود 6 ماه باید صبر کنید. در این مدت بدن شروع به تولید کلاژن، الاستین و هیالورونیک اسید می‌کند.