سفارش تبلیغ
صبا ویژن

از بین بردن بردن موهای زائد بطور دائم

 لیزر موهای زائد

اگر می خواهید یک بار و برای همیشه از شر موهای ناخواسته بدن خلاص شوید، درمان لیزر را برای از بین بردن مو انجام دهید. لیزر مو یکی از روشهای برجسته حذف موهای زائد بدن برای مردان است. لیزر یک روش دائمی موزدایی است که از اشعه لیزر برای نفوذ به پوست و از بین بردن سلول های مو استفاده می کند.

در این روش پرتوی لیزر از طریق پوست شما به فولیکول های مو نفوذ کرده و آنها را از بین می برد. به دلیل از بین رفتن فولیکول های مو ، موها به خودی خود می ریزند و برای مدت زمان خیلی طولانی رشد نمی کنند. از بین بردن موهای زائد مردان با لیزر مو نیاز به چندین جلسه دارد تا بطور کامل اثر کند.

اگرچه این روش روی هر نوع مویی جواب می دهد ، اما مردان با پوست روشن و موی تیره می توانند نتایج بهتری را مشاهده کنند زیرا موهای تیره نور لیزر را به خوبی جذب می کنند و باعث افزایش کارایی لیزر می شوند.

 الکترولیز مو

الکترولیز مو نیز یک راه حل دائمی برای از بین بردن موهای زائد بدن در خانمها و آقایان است که از جریان الکتریکی برای از بین بردن مو از ریشه استفاده می کند.

در این فرآیند ، از یک الکترود سوزنی شکل استفاده می شود که جریان الکتریکی را از پوست بدن انتقال داده و ریشه های مو را از بین می برد. این روش از رشد مو جلوگیری می کند. این فرآیند در مناطق کوچکتر مانند زیر بغل و ابرو بهتر عمل می کند.

عیب بزرگ روش الکترولیز تعداد جلسات طولانی برای انجام آن و نیز دردناک بودن این روش می باشد و تنها برای مناطق کوچک توصیه می شود. اما همچنان لیزر موهای زائد بهترین روش می باشد.

اگرچه گزینه های مختلفی در مورد چگونگی از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد ، اما افراد باید این گزینه را براساس آستانه درد و شرایط بدنی خود انتخاب کنند. برای دستیابی به نتایج عالی ، انجام لیزر مو در یک کلینیک زیبایی معتبر و توسط یک متخصص توصیه می شود.